Kerobei en privacy

Kerobei gaat zeer zorgvuldig om met de persoonsgegevens van onze leerlingen, ouders en medewerkers. Dit is ook wettelijk verplicht volgens de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) die op 25 mei 2018 in werking is getreden,

In verband met het geven van onderwijs, het begeleiden van onze leerlingen, en de vastlegging daarvan in de administratie van onze scholen, worden er gegevens over en van leerlingen, ouders (en personeel) vastgelegd. De gegevens worden beveiligd opgeslagen en de toegang daartoe is beperkt tot de medewerkers die deze gegevens nodig hebben voor hun dagelijkse werk.

Wilt u meer weten over welke gegevens Kerobei opslaat en wat de rechten van ouders zijn, lees dan onze Privacyverklaring.

Alle informatie kunt u vinden in het Informatiebeveiligings- en privacy beleid van Kerobei.

U kunt ook, indien nodig, contact opnemen met de functionaris gegevensbescherming van de school, Dhr. Theo Kusters: theo@privacycollectief.nl