Speciale Basisschool de Schans - Venlo
MENU

Klachtenregeling

Kerobei is een organisatie die nadrukkelijk streeft naar kwaliteit en vernieuwing, waarbij veel ruimte wordt geboden aan professionals en de omgeving. Professionals krijgen de ruimte om kwalitatief goed onderwijs te leveren en doen dit in de meeste gevallen in een succesvol samenspel met ouders/verzorgers. Waar mensen werken kunnen echter ook misverstanden ontstaan, fouten worden gemaakt of de communicatie faalt. Dat geldt ook voor het onderwijs op school en kan soms leiden tot een klacht. Een klacht dwingt ons weer eens kritisch naar processen te kijken en daar waar nodig te verbeteren. De klacht is in onze visie daarmee een krachtig instrument voor kwaliteitsverbetering. Het College van Bestuur neemt de verantwoordelijkheid om klachten op een professionele en zorgvuldige wijze te behandelen.

Daarom is er een “Klachtenregeling”. Informatie daarover treft u aan op de website van Kerobei (www.kerobei.nl) onder het hoofdstuk “organisatie”.

Ook kunt u de regeling vinden in onze klapper Protocollen op de administratie.

 

Kerobei is aangesloten bij de Landelijke Klachtencommissie Onderwijs, die in stand wordt gehouden door “Onderwijsgeschillen”.

 

Postbus 85191

3508 AD Utrecht

Telefoon:  030 - 2809590

 

Bezoekadres:

Gebouw “Woudstede”

Zwarte Woud 2

3524 SJ Utrecht

 

 

Ter bescherming van de belangen van alle direct betrokkenen neemt de klachtencommissie de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht bij de behandeling van alle zaken. De leden van de klachtencommissie hebben geheimhoudingsplicht van alle zaken die zij in die hoedanigheid vernemen.